ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

دستگاه حضور غیاب کارتی جهان گستر پارس

نرم افزار حضور و غیاب مدارس نیز نوع دیگری از همین نرم افزارها بوده که امکانات بی نظیری را در اختیار والدین، مدیران و معلمین مدارس قرار می دهد. این نوع ساعت حضور و غیاب با اسکن اثر انگشت و یا سایر اعضای بدن افراد (مانند چشم یا صدای فرد) اقدام به ثبت اطلاعات می­ کنند. شما با فرد یا افرادی بنا به ضرورت آشنا می شوید و بدون آنکه بدانید این افراد چه کسانی هستند یا منظورشان چیست همه مسائل کاریتان را با آنها مطرح می کنید.فاجعه اینجاست که اگر خدای ناخواسته این افراد با سونظر به شما و بنگاه اقتصادیتان نزدیک شده و با قیمت کمی پائین تر رضایت به برنامه نویسی یا فروش نرم افزار به شما را بگیرند،آیا احتمال فروش اطلاعات، سو استفاده، اخاذی، سرقت اطلاعات حساس و فرمولهای تولیدی را هم مد نظر داشته اید؟ اگر چه دقت تشخیص چهره خوب است زیرا تشخیص عنبیه و تشخیص اثر انگشت است، بهطور گستردهای به دلیل فرایند بدون تماس و غیر تهاجمی آن به کار میرود. دستگاه حضور و غیاب در مراکز آموزش نیز جایگاه خود را پیدا کرده است.

دستگاه حضور و غیاب ارزان

این دستگاه حضور و غیاب قادر است چهره افراد را در محیط های کم نور نیز با سرعت بالا منابع تشخیص دهد و دارای ظرفیت تشخص 200 چهره, 1000 کارت و 1000 اثر انگشت می باشد. دستگاه حضور و غیاب MB2000 جدیدترین دستگاه حضور و غیاب که دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با قابلیت تعریف تشخیص چهره، اثرانگشت و رمزعبور بوده که از شبکه و USB پشتیبانی می کند . جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. بهترین کارکرد دستگاه حضور غیاب RF620 در ۱۰۰۰۰ لوکس نور است. دستگاه حضورغیاب تشخیص چهره RF620 قابلیت ذخیره ۱۰۰۰ چهره را داراست. دستگاه حضور و غیاب مدل RF620 قابلیت ثبت ۱۰۰۰۰ کارت را داراست. در دستگاه کنترل تردد مدل RF620 میتوانید با استفاده از یک فلش مموری اطلاعات دستگاه را خالی کنید. در یک دستگاه حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره ،ابتدا باید تصویر چهره افراد در سیستم معرفی شوند.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

دستگاههای حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره ، جزو جدیدترین تکنولوژی های حضور و غیاب در بازار بوده و روز به روز در حال گسترش است. 29. مبتنی بر Net framework 2 . C و MVVMوWPF در طراحی نرم افزارها و استفاده از JQueryوentity framework code first5 وASP.NET و پست بک لس در طراحی وب سایت باعث به روز بودن محصولات این شرکت شده است. در تولید دستگاه اثرانگشتی FPN31500 سیماران از پیشرفته ترین الگوریتم های شناسایی و تشخیص در اکسس کنترل تحت شبکه FPN31500 سیماران برای کنترل تردد استفاده شده است. این مدل از دستگاه اثر انگشتی، بدلیل ویژگی های جامعی که دارد جزو دستگاه هایی است که به اکثر سازمان های کوچک و بزرگ پیشنهاد می شود. پین شماره 2 پورت کامپیوتر به پین شماره 3 دستگاه حضور و غیاب و پین شماره 3 کامپیوتر به پین شماره 2 دستگاه حضور و غیاب متصل می شود. گروه مهرپردازش جهت افزایش رضایتمندی همکاران و مشتریان عزیز اقدام به ارائه لیست قیمت دستگاه کنترل تردد,اثر انگشتی,تشخیص چهره,کارتی ZK نموده است.

  • آیا سیستم کاملا فارسی می باشد ؟
  • محدوده اضافه کار آخر وقت- روز دوم و سوم به مدت 1:00 ساعت
  • ساخت یک وبکم تشخیص چهره
  • امکان تعریف تعطیلات رسمی و داخلی
  • امکان تعریف تأخیر و تعجیل مجاز روزانه
  • 7- پورتهای ارتباطی
  • ری استارت شدن خودکار دستگاه حضور و غیاب

آخرین دفتر نمایندگی این کشور در سال ۲۰۱۸ در کشور اسپانیا و در شهر مادرید راه اندازی شده است. محصولات شاینی ساخت کشور تایوان ، در ابعاد و اندازه های مختلف ، در رنگ بندی های متنوع و همچنین با قیمت هایی رقابتی در فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو قابل عرضه می باشد. این مدل با توجه به طراحی و اندازه های کوچک آن گزینه ای بسیار مناسب جهت بکارگیری در محیط شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می باشد. گزینه های زیادی با کارایی مشابه و قیمت مناسب وجود دارد. با استفاده از منوی نقش ها، می توانید چنین نقشی را تعریف نمایید و با استفاده از گزینه ی انتساب آن را به کارمندان منتسب نمایید. فراخوانی اطلاعات یا رکوردهای ورود و خروج پرسنل معمولا از طریق شبکه یا USB از دستگاه حضور غیاب قابل استخراج می باشد. بدین منظور ابتدا توسط یک دوربین از چهره فرد تصویر برداری می شود، سپس تصویر مورد پیش پردازش قرار گرفته و ویژگی هایی از آن استخراج شده و سپس ویژگی های بدست آمده در یک پایگاه داده ذخیره می گردد. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. فناوری کارت ارزانترین و فناوری تشخیص چهره و اسکن کف دست گرانترین آپشن ثبت تردد هستند. دستگاه اسکنر اثر انگشت (Fingerprint Scanner) یک وسیله و ریدر اثر انگشت خوان است که با اسکن اثر انگشت و کد گذاری آن و ارسال به کامپیوتر ، در اشکال دو بعدی و یا سه بعدی قابل پردازش خواهد بود. چین دستگاه­ هایی در سرویس بهداشتی های عمومی نصب کرده است که صورت عموم را قبل از رها کردن دستمال توالت اسکن می­ کند و تا گذشت ۹ دقیقه بعد، کاغذ بیشتری برای همان شخص آزاد نمی­ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد