ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

قیمت دستگاه علف زن

کاربرد کارتهای pvc برخی شرکتها به منظور پاسخ گوئی به نیاز بازار داخلی و خاورمیانه اقدام به وارد کردن کارت PVC نموده اند. بخش مموری از 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تشکیل شده است. بخش دوربین نیز از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربینهای اصلی و سلفی تشکیل شده است. ترتیب بررسی گوشیهایی که در ادامه مطلب به آنها پرداختهایم، بر اساس قیمت صعودی بوده و میتوانید ارزان قیمتترین گوشیهای دارای سنسور اثر انگشت را در بالای لیستمان جستجو کنید. سنسورهای اثر انگشت جزو آپشنهایی هستند که تا چند وقت پیش فقط در برخی گوشیهای پرچمدار یافت میشدند. دقت داشته باشید که سنسورهای سنس آیدی کوالکام جزو تکنولوژیهای نوظهور بوده و هنوز به مرحله تکامل خود نرسیدهاند. ترجمه یکی از کارهایی هست که زیاد در پارسکدرز انجام میشه. کمپانی مطرح کوالکام که یکی از بزرگان حوزه چیپستهای موبایلی میباشد، همزمان با رونمایی از چیپست پرچمدار 2016 خود - اسنپ 820 - سنسور اثر انگشت خود را تحت نام Sense-ID معرفی کرد. علاوه بر این با توجه به مشخصات این دستگاه، میتوان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینههای خرید گوشی زیر یک میلیون تومان نیز پیشنهاد کرد.

در شرکتهای بزرگ با تعداد پرسنل زیاد، دستگاهی با مشخصات فنی بالا (پردازش سریع و الگوریتم تشخیص سریع اثر انگشت و چهره) مورد نیاز است. فروش و نصب دستگاه حضور و غیابفروش و نصب و راه اندازی سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی ویژه ادارجات دولتی و خصوصی و کلیه اماکن تجاری برای کنترل تردد کارمندان و پرسنل توسط کادری مجرب. کارت ساعت حضور غیاب بهین ترددحضور غیاب اثر انگشتی بهین تردد کارآمد , ارزان و ساده که برای بنگاههای اقتصادی زیر 30 نفر طراحی گردیده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید گزارشات کاربردی. ما دقیقا این مورد بررسی کردیم تا سایت شما زیبا باشد. اگر قصد تهیهی یک دستگاه حرفهای مناسب برای استفاده در سازمانهای کوچک تا متوسط را دارید، دستگاه T21F میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد. اگر عمق 4 و 5 متر مد نظر دارید حتما باید دستگاه شرکتی خریداری کنید که دستگاه گنج یاب super sense در رنج 20 میلیون تومان بصورت نقطه زن و اسکن دستگاه مناسبی است. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیریم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ به عنوان مثال فقط چند گزینه جهت ارسال نمرات ماهانه ، هفتگی در نظر گرفته شده که امکان انتخاب جزئی تری را به کاربران نمی دهد.

دستگاه هایی که از امکانات کمتری برخوردارند دارای قیمت پایین تری نیز می باشند. سیستم کارت هوشمند بدون شک از نوآوری های بشر است که گره از بسیاری مشکلات گشوده است و حتی می توان گفت تحولی شگرف به حساب می آید.امروزه مدیران در سراسر دنیا استفاده از دستگاه کارت زنی در محاسبه حقوق و دستمزد را یک مورد مهم می دانند و اکثر مراکز به این تکنولوژی مجهز هستند.دو فاکتور مهم امنیت و همراه بودن اهمیت این دستگاه ها را صد چندان کرده است. همچنین این دستگاه ها قابلیت هماهنگی با تمام قوانین حقوق کشوری را دارند. از طرفی مدیران می توانند برای دسترسی به اطلاعات بر اساس درخت سازمانی سطح دسترسی تعریف کنند.امروزه در سراسر دنیا سعی در کم کردن مصرف کاغذ جهت جلوگیری از قطع بی رویه درختان دارند با خودتان فکر کنید استفاده از دستگاه کارت زنی در محاسبه حقوق و دستمزد تا چه اندازه جای دفترهای قطور در بایگانی ها را خواهد گرفت؟ به طور کلی سیستم اتوماسیون حضور و غیاب برای شرکتها و موسسات از بسیاری جهات، صرفه اقتصادی را در بر خواهد داشت . انتخاب درست یک دستگاه حضور و غیاب کارامد و مناسب می­تواند تا چندین سال، دغدغه­های یک سازمان را در خصوص امور اداری و مالی از قبیل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصی، ماموریت و … را مرتفع سازد.

و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. بعضی از افراد نیاز دارند که دستگاه شناسایی آنها با استفاده از شناسایی چهره صورت گیرد و بعضی از افراد نیز با انتخاب گزینه اثر انگشت می توانند، کار خود را انجام دهند. زیرا به مدیران این امکان را می دهد که اعلاناتی تنظیم کنند و فورا در مورد هر گونه تناقض زمانی به افراد و کارمندان هشدار داده شود. حال که تا حدودی با فناوریهای حسگرهای اثر انگشت آشنا شدیم، بهترین گزینههای خرید گوشی هوشمند با حسگر اثر انگشت را بررسی خواهیم کرد. این نظم بر آمده از نظام سرمایهداری و منفعتطلبی  مرجع است که در نهایت به ظلم فاحش به جهان بشریت منجر میشود. ما میتوانیم نظم نامشروع یا نظم مشروع داشته باشیم؛ مثل پول نامشروع و پول مشروع. وقتی که نظم با انگیزههای انسانی درست ایجاد نشود، این میشود یک نظم نامشروع و نظم موجود در تمدن غرب هم نظم نامشروع است.

آموزش نرم افزار حضور و غیاب جامع

علاوه بر این، تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دو بعدی حساب زیادی روی وجود نور کافی باز میکند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود. 1. کاربران: در این گزینه امکان تعریف کاربر جدید وجود دارد. در تصویر دو بعدی کامپیوتر میتواند تنها فاصلهی مردمک چشمها یا عرض لب و دهان را تشخیص دهد، در حالی که امکان بررسی طول بینی یا برجستگی پیشانیتان را ندارد. اگر شما عینک زده اید و یا کلاه بر سر دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بدون آن ها به اسکن چهره بپردازید . دوربین گوشی شما به دنبال حجمی شبیه به صورت انسان میگردد؛ حجمی که دو چشم، یک بینی و یک دهان داشته باشد. و یا در صورت دلخواه از پروسه setup خارج شوید . سپس با استفاده از الگوریتمهایی نسبتا پیچیده تلاش میکند جهت صورت را تشخیص دهد و حتی ببیند که آیا دهان فرد باز است یا نه.

حالا زمان آن رسیده که کمی بحث را پیچیده تر کنیم. به همین دلیل حالا بیش از هر زمان دیگر مهم است که کاربران با روش کار تکنولوژی تشخیص چهره آشنا شوند. با سرعت و دقت بالای اتوماسیون حضور و غیاب کسرا دغدغه ای بابت کندی و خطا به دلیل حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم با زبانی ساده در رابطه با چگونگی عملکرد تکنولوژی تشخیص چهره توضیح دهیم. این سنسور اثر انگشت به شکل پیش فرض روی این چیپست قرار گرفته و با توجه به عملکرد فوقالعادهاش، به ما نوید مشاهده پرچمداران 2016 با سنسورهای اثر انگشت بسیار سریعتر و دقیقتر را میدهد. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد. در این سازمانها -به منظور حفظ امنیت و یا حتی با هداف تبلیغاتی- تلاش میشود تا چهرهی هرکدام از افراد با تعداد زیادی از چهرههای از پیش ذخیره شده در پایگاه دادهای غنی مقایسه شود. در واقع دوربین IR مدت زمان بازگشت برخورد هرکدام از لیزرها به صورتتان و بازگشتشان به گوشی را بررسی میکند.

Face ID و نرم افزارهای مشابه عکسی از صورتتان میگیرند و مشخص میکنند که فاصلهی هرکدام از بخشهای صورت شما با هم چه قدر است. در واقع یقینا تجربهی شما از تکنولوژی تشخیص چهره تا حدی به کمک تصویربرداری سه بعدی انجام شده است. اما جالب است بدانید که این تکنولوژی نسبتا جدید میتواند تا حدی عجیب و غریب باشد. شاید بپرسید که چرا تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دو بعدی دقت صد در صدی ندارد؟ در واقع زمانی که در مقابل دروبین به جای چهره واقعی یک عکس قرار گیرد، سیستم حضور و غیاب با استفاده از نور مادون قرمز می تواند آن را تشخیص دهد. زمانی که ناحیه مناسبی به وسیله یک مستطیل شناسایی میشود، اجرای پنجره روی نواحی مختلف چهره بیفایده خواهد بود. می توانید به صفحه امکانات نرم افزار ویسمن مراجعه کنید و اطلاعات کامل نسخه های مختلف نرم افزار ویسمن را مشاهده نمایید. در مرحله ساخت بتونه همرنگی بهتر است کلیک  مراحل ساخت بتونه بر روی یک صفحه صاف و بدون عیب انجام شود.

Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . درست بعد از تولد این دستگاه ها و ورودشان به دنیای فناوری کنترل ورود و خروج و محاسبه دستمزد بر اساس میزان ساعت کاری بدون هیچ دردسری انجام پذیرفت . در لپتاپهایی که سیستم عامل ویندوز ۱۰ رویشان نصب شده و همینطور تبلتهای ویندوزی، میتوان از این روش استفاده کرد. شاید به این موضوع اشاره کنید که «تصویربرداری حرارتی از نور IR استفاده میکند». امروز قیمت دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش از 2،100،000 تومان به بالا است. این موضوع کاملا صحیح است اما دوربینهای مجهز به تصویربرداری حرارتی نور IR را ارسال نمیکنند؛ آنها تنها نور IR ساطع شده از اشیاء را تشخیص میدهند. در این مطلب قصد داریم تمرکزمان روی تشخیص چهره و تکنولوژیهایی باشد که میتوان از آنها برای تشخیص هویت افراد استفاده کرد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

با توجه به مکانی که می خواهید دوربین مدار بسته را در آنجا نصب کنید معیارهای متنوعی را می توانید در نظر داشته باشید. با خرید دستگاه حضور و غیاب از دیاکالا پک نرم افزاری حضور و غیاب پایه را به رایگان دریافت خواهید کرد . 1. جهت تعریف پرسنل از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید. این دستگاه دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منو های ان به زبان فارسی بوده درضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. این فناوری توجه سیلیکون ولی، سازمانهای تبلیغاتی، تولیدکنندگان سختافزار و حتی دولتها را به خود جلب کرده است؛ اما همه از ظهور این فناوری خوشحال نیستند. اسمیت در ادامه صنایع خودروسازی را مثال میزند که مقررات و استانداردهایی را برای امنیت مسافرها درنظر گرفته است. شاید برای یک شرکت عجیب به نظر برسد که به دنبال قانون و مقررات دولتی برای محصولات خود باشد، اما در بسیاری از بازارها، مقررات صحیح میتواند به فعالیت سالمتر تولیدکننده و مصرفکننده کمک کند. ابن دستگاه برای بیمارستانها، مدارس، دانشگاهها، شرکتهای بزرگ، دفاتر، ارگانهای خصوصی و دولتی و . این دستگاه قابلیت افزودن ریدر کارتخوان را دارد.

دستگاه حضور غیاب

ما در این مطلب برای شما این قابلیت را تعریف می کنیم و مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته ای که این قابلیت را دارند برای شما معرفی می کنیم. همچنین پست الکترونیکی فرد یا افرادی که سایت را به روز رسانی می کنند ، نیز می بایست ذکر شود . لذا ما در این مطلب قصد داریم کارایی دستگاه حضورغیاب ویژگی هایی که این دستگاه دارد و همچنین خرید دستگاه و چگونگی تولید آن توسط شرکت ما را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. این دوربین ها به راحتی می توانند چهره افراد و اشیا و حیوانات را تشخیص دهند. » کلیک نموده و اطلاعات مورد نظر را در فرم «محدوده کارتزنی» وارد نمایید. برای حذف کردن انواع بازه کاری در الگوی کاری تعیین شده، بر دکمه «-» (شکل 4- شماره 3) کلیک نمایید. برای تخصیص الگوی کاری تعریف شده (جهت تعریف الگوی کاری به الگوی کاری جدید مراجعه نمایید) به یک فرد خاص، دکمه «تخصیص فردی» را کلیک نمایید.

انتظار میرود پلیس اورلاندو در فلوریدا قرارداد آمازون را تمدید نکند. مدیران به وسیله این دستگاهها، می توانند در زمان خود صرفه جویی کرده و کارهای خود را با دقت و نظارت بهتری انجام دهند. سپس این مستطیل را به عنوان یک کرنل کانولوشنی روی کل تصویر اعمال میکنیم. امروزه پیشرفتهای صورت گرفته در زمینههای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. اما امروزه با دستگاه های حضورغیاب جدید، شما حتما باید اثر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهید تا صحت ورود شما به اداره و یا آن محیط آشکار شود. نرم افزاری که نه تنها تشخیص هویت را بر اساس چهره، بلکه بر اساس صدا هم انجام میدهد. هر کاربر بر روی کامپیوتر خود و از طریق شبکه به سرور متصل شده و بنابر سطح دسترسی تعریف شده، می تواند به قسمتهای مشخص و مرتبط با خود دسترسی داشته باشد.

  • فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند برادر و خواهر
  • بخش کاهش بعد فضا به کمک PCA
  • امکان تعریف کاربر سیستم به صورت نامحدود
  • مجهز به دوربین 480*640 پیکسل
  • سازگاری با سیستم عامل های windows و mac os

یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد به تنهایی ظرفیت تعریف 30.000 کاربر ، 50.000 لاگ تصویر چهره و 5.000.000 لاگ تردد را دارد . همانطور که در مطلب مطالعه کردید، تکنولوژی تشخیص چهره برای دقیقتر بودن علاوه بر مسائل نرم افزاری و استفاده از الگوریتمهای قوی، نیاز دارد تا از سخت افزارهای جدید هم استفاده کند. جدید سنسور های اسکن اثر انگشت و استاندارد . بر اساس بررسی گروهی از مدافعان حریم خصوصی بیش از نصف جمعیت بالغ ایالاتمتحده در معرض ریسک سیستمهای اسکن چهره قرار دارند. این دستگاه تنها دستگاه تشخیص چهره با اسکن سه بعدی است. این دستگاه که دارای دونوع کارتخوان مایفر و پروکسی میباشد غالباً در سیستم کنترل دسترسی استفاده میشود.همچنین از این دستگاه میتوان لینک در ثبت حضور و غیاب پرسنل استفاده نمود. … از محا سن آن می توان به قیمت پایین دستگاه و سرعت در ثبت حضور و غیاب پرسنل اشاره کرد. … دانلود لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب. با سرعت و دقت بالای اتوماسیون حضور و غیاب کسرا دغدغه ای بابت کندی و خطا به دلیل حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت.

معرفی نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب ایرانی :

مدیریت کنترل دسترسی توانایی اجرای عملیات بی درنگ به شکل هوشمند را دارا ست. این شرکت در زمینه نوآوری و توسعه مداوم محصولات باکیفیت بایومتریک پیشگام است و محصولات آنها در زمینه سیستمهای کنترل دسترسی و سیستمهای حضور و غیاب در بسیاری از حوزهها قابل استفاده هستند. ما در تولید سنگ شکن و ماشین آلات فرز و تحقیق و توسعه تخصص دارد . از معدن آهن middot سنگ زنی بسیار ریز کوچک middot سنگ شکن مخروطی کوچک تن در ساعت ماشین آلات پاشش ساینده مرطوب سند بلاست بدون غبار پیشرفته ترین روش برای .دار کردن سطوح . هزینه سنگ زنی سنگ معدن آهن در پرو. توپ آسیاب ظرفیت تن در ساعت, تن در ساعت سنگ آهن, سازی 20 درصد انجام . عراق آسیاب تولید سنگ آسیاب خانگی - YouTube 17 ژوئن 2016 , شرکت ماشین سازی فرمانی از شرکت های قدیمی تولید آسیاب عراق آسیاب , سنگ زنی تولید کنندگان آسیاب در هند بررسی قیمت ماشین آلات خط. نه زنی که باهاش میری، زنی که به قول خودت براش میمیری. تمامی موارد مذکور تنها توسط گروه طلای نرم و برای اولین بار در کشور راه اندازی شده که به صورت کاملاً اتوماتیک، هوشمند و منحصربفرد طراحی گردیده است که به هیچ گونه نظارتی توسط معاونین نیازی ندارد.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب

برخلاف سیستم های  ، همه ی به روز رسانی ها و پشتیبانی نرم افزار شامل هزینه های ماهیانه می شود. اگر سازمانی تعداد کارکنان زیادی دارد، باید از یک سیستم پیشرفته با امکانات فراوان که البته مستلزم صرف هزینه بالاتری می باشد، استفاده کند. رسما بازی ایران و سوریه را بررسی می کند. دستگاه حضور و غیاب دارای استاندارد اتحادیه اروپا | ایران . از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در انتخاب یک سامانه حضور و غیاب کاربردی می باشند. بسیار ریز آسیاب سنگ سنگ زنی. گرفتن اطلاعات چگونه برای افزایش سنگ زنی بهره وری آسیاب , آسیاب توپ برای سنگ , شن و ماسه خوب از شن . 100 تن در ساعت سنگ شکن سنگ برای فروش در هند. تن در ساعت سنگ شکن معدن و سنگ تخته . سنگ شکن سنگ هند 40 تن اینجا  در ساعت 60 تن در ساعت. Get Price And Support Online; سنگ شکن دولومیت از چین خریداری می شود.

  • تگ های مجاز : -
  • امکان استفاده از کارتابل برای ثبت درخواست های پرسنل
  • 1 - امکان معرفی اطلاعات پرسنلی و استخدامی
  • 12 سال خدمات پس از فروش
  • بر روی آیکن بهین تردد کلیک نمایید و آنرا باز کنید
  • آنچه شما می دانید

سنگ شکن کارخانه . سنگ شکنتن در ساعت,تن در ساعت قیمت سنگ شکن موبایل تولیدی در اندازه هایوو. Chat چت زنده; از توپ سرامیک برای آسیاب سنگ زنی بتن . آسیاب آسیاب در ایران - starcool دستگاه آسیاب توپ در ایران ریموند این آسیاب در سایزهای مختلف جهت خردایش سنگهای طراحی و 300 سرباره tpd سنگ زنی توپ آسیاب بار . استفاده از دستگاه های سنگ شکنتن در ساعت سنگ برای,, استفاده از دستگاه را به معدن چت زنده/live chat, هر سنگ شکن سنگ برای فروش استفاده می شود . آهک استفاده می شود دولومیت . سنگ شکن هند همراه چرخه سنگ آهک. راه حل نهایی جهت فایق آمدن بر مشکلاتی که بعضا هر فناوری بیومتریک به همراه دارد استفـاده همـزمان از چند بیومتریک مختلف در یک سیستم است. تن در ساعت سنگ شکن برای فروش استفاده . در زمانی که Touch ID معرفی شده بود این نگرانی وجود داشت که در زمان استراحت و خواب، با استفاده از انگشت کاربر، بتوان آیفون مجهز به سنسور اثر انگشت را باز و به دادههای خصوصی کاربر دست پیدا کرد. بنابراین با وجود این ساختار منعطف، وضع هر گونه قانون برای تردد پرسنل و سیستم محاسباتی کارکرد آنها در سازمان شما امکان پذیر است. برخی سیستم های ضعیف را می ­توان تنها با داشتن عکسی از فرد موردنظر فریب داد.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

این محدوده دمایی برای یک انسان سالم است و چنانچه فرد بیمار باشد موجب بالا رفتن دمای بدن و دمای انگشت شده و نمی تواند ارزیابی خوبی برای این تشخیص باشد. معیارها و فرآیندهای گزارشی مؤثر جهت سنجش عملکرد، موجب تقویت اهداف گروهی و فردی میشوند. بعضی از آنها با نرم افزارهایی پشتیبانی و حمایت میشوند که میتوانند با بخش منابع انسانی و در برخی موارد با نرم افزار حقوق و دستمزد ادغام شوند. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . همراه خرد کردن گیاهان در سراسر هند 100 تن در ساعت; سنگ . فک سنگ شکن برای سنگ -گیاه تجهیزات سنگ . تن در ساعت آسیاب توپ خرد کردن قیمت طلا سنگ شکن با ظرفیتتن در ساعت از سنگ شکن فکی برای خرد کردن سنگهای,تن در ساعت می, فک در هند قیمت اوریسا;تن در چت کن دستگاه های سنگ شکنserigraphsin واحد .

دستگاه حضور و غیاب

این دوربین از ماژول های تشخیص چهره و الگوریتم های پیشرفته ای جهت تشخیص در مسافت های دور، استفاده کرده و حتی با استفاده ازIR Lamp براحتی می تواند روز یا شب بودن را تشخیص دهد. این تکنولوژی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها جهت این امر در آینده است. یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه تعریف 10 اثر انگشت برای هر فرد می باشد یعنی هر فرد می تواند با تمامی انگشت های خود تایید هویت را انجام دهد. این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. این دوربین را می توان جهت تشخیص چهره افراد بجای استفاده از کارت شناسایی در ورودی ها یا خروجی های مکان های عمومی بکار برد.  صفحه اصلی سیستم شناسایی چهره یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت یک انسان را بر اساس ویژگیهای فیزیولوژیکی تشخیص و یا تایید مینماید.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه

در حالت عمومی یک سیستم بیومتریک از ویژگیهای فیزیولوژی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، چهره، اثر کف دست و یا ویژگیهای رفتاری مانند صدا و دست خط به منظور شناسایی استفاده مینماید. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. بازشناسی هویت افراد با استفاده از تصاویر چهره در مقایسه با سایر مولفههای بیومتریکی دارای مزیت عدم نیاز به همکاری فرد است که آنرا در کاربردهای امنیتی و همچنین تعاملات انسان و کامپیوتر متمایز میکند. امکان تعریف کاربر به عنوان مدیر دستگاه به همراه تخصیص رمز در دستگاه حضور و غیاب تیارا تعبیه شده است همچنین مدیر دستگاه می تواند سایر کاربران را غیر فعال و یا فعال نماید. سیستم عامل این دستگاه ZK لینوکسی است و قادر است به هنگام استفاده از سنسور تشخیص چهره تصاویر کاربران را نمایش دهد. این ویژگی قابلیت دسته بندی برنامه برای استفاده جداگانه مدیران و کاربران را نیز دارد. ویژگی های این محصول که می تواند از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه حضور و غیاب تایگر T-28371 باشد آن را از سایر محصولات متمایز می سازد. محصولات موجود در بازار از حدود ۱ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارند. اگر از لحاظ برند بررسی کنیم، برندهای داخل کشور در حدود ۳ مورد هستند که همگی محصولات آن ها جزو دستگاه های ارزان قیمت به شمار رفته و زیر ۳ میلیون تومان قیمت دارند.

در مقابل، برترین برندهای بازار برندهای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) هستند و محصولاتشان از قیمت ۵ میلیون به بالا شروع میشوند. امکان گزارش گیری دقیق از کلیه لاگ ها در اکثر برندها موجود نبوده و تنها در چند برند خارجی مانند ویردی و سوپریما وجود دارد. در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند ویردی) را می توانید مطالعه نمایید. ماژول های استخراج ویژگی و دسته بندی به منظور بدست آوردن کارآئی بهینه ی تشخیص به وسیله ی استفاده از مجموعه های تمرینی ، پارامترهایشان را تنظیم می کنند. در این پژوهش، محوریت با مرحله استخراج ویژگی بوده و برای بهبود روشهای موجود، سه تلاش مجزا صورت میگیرد. ساعت حضورغیاب st-shine m سنسور ضعیف تری نسبت به ساعت st-shine l دارد و معمولا برای مکان هایی با تعداد پرسنل کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. طبیعی است که کارآیی این محصولات از برندهای خارجی ضعیف تر باشد. برخی برندهای خارجی از اکسس کنترل ( Control) و دستگاه جانبی اثر انگشت و کارت خوان هم بهره می­ برند. یکی دیگر از قابلیت ­های کاربردی، جابجایی اطلاعات پرسنل بین دستگاه های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک است که این مورد هم تنها در یک برند خارجی دیده می­ شود. یا قابلیتی مانند سرعت شناسایی زیر ۱ ثانیه در ۵۰۰۰ قالب اثر انگشت نیز تنها در یکی از برندهای غیر ایرانی وجود دارد.



  • 4- شیفت ها معمول (ساعات کار)


  • 10-7 مدت ماموریت


  • در تاریکی کامل می تواند کار کند


  • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM


بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در مکان مورد نظر شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد یا نه ؟ شما می توانید بررسی کنید که آیا شما کارمند را درگیر کنید و کشف کنید که آیا آنها نیاز به آموزش بیشتر برای ساختن پروژه را آسان تر می کنند. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت سخت افزاری که شامل دستگاه های حضور و غیاب می شوند که بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظیفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. 10. با خروج از قسمت تعریف پرسنل , در صورت ثبت اثر انگشت , شخص در سیستم شناسایی میگردد. این عکس مشخصات بارز اثر انگشت را نشان میدهد وضوح این سیستم به میزان اهمیت و نوع کاربرد بستگی دارد. به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند.