ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

آموزش نرم افزار حضور و غیاب جامع

علاوه بر این، تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دو بعدی حساب زیادی روی وجود نور کافی باز میکند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود. 1. کاربران: در این گزینه امکان تعریف کاربر جدید وجود دارد. در تصویر دو بعدی کامپیوتر میتواند تنها فاصلهی مردمک چشمها یا عرض لب و دهان را تشخیص دهد، در حالی که امکان بررسی طول بینی یا برجستگی پیشانیتان را ندارد. اگر شما عینک زده اید و یا کلاه بر سر دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بدون آن ها به اسکن چهره بپردازید . دوربین گوشی شما به دنبال حجمی شبیه به صورت انسان میگردد؛ حجمی که دو چشم، یک بینی و یک دهان داشته باشد. و یا در صورت دلخواه از پروسه setup خارج شوید . سپس با استفاده از الگوریتمهایی نسبتا پیچیده تلاش میکند جهت صورت را تشخیص دهد و حتی ببیند که آیا دهان فرد باز است یا نه.

حالا زمان آن رسیده که کمی بحث را پیچیده تر کنیم. به همین دلیل حالا بیش از هر زمان دیگر مهم است که کاربران با روش کار تکنولوژی تشخیص چهره آشنا شوند. با سرعت و دقت بالای اتوماسیون حضور و غیاب کسرا دغدغه ای بابت کندی و خطا به دلیل حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم با زبانی ساده در رابطه با چگونگی عملکرد تکنولوژی تشخیص چهره توضیح دهیم. این سنسور اثر انگشت به شکل پیش فرض روی این چیپست قرار گرفته و با توجه به عملکرد فوقالعادهاش، به ما نوید مشاهده پرچمداران 2016 با سنسورهای اثر انگشت بسیار سریعتر و دقیقتر را میدهد. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد. در این سازمانها -به منظور حفظ امنیت و یا حتی با هداف تبلیغاتی- تلاش میشود تا چهرهی هرکدام از افراد با تعداد زیادی از چهرههای از پیش ذخیره شده در پایگاه دادهای غنی مقایسه شود. در واقع دوربین IR مدت زمان بازگشت برخورد هرکدام از لیزرها به صورتتان و بازگشتشان به گوشی را بررسی میکند.

Face ID و نرم افزارهای مشابه عکسی از صورتتان میگیرند و مشخص میکنند که فاصلهی هرکدام از بخشهای صورت شما با هم چه قدر است. در واقع یقینا تجربهی شما از تکنولوژی تشخیص چهره تا حدی به کمک تصویربرداری سه بعدی انجام شده است. اما جالب است بدانید که این تکنولوژی نسبتا جدید میتواند تا حدی عجیب و غریب باشد. شاید بپرسید که چرا تشخیص چهره با استفاده از تصاویر دو بعدی دقت صد در صدی ندارد؟ در واقع زمانی که در مقابل دروبین به جای چهره واقعی یک عکس قرار گیرد، سیستم حضور و غیاب با استفاده از نور مادون قرمز می تواند آن را تشخیص دهد. زمانی که ناحیه مناسبی به وسیله یک مستطیل شناسایی میشود، اجرای پنجره روی نواحی مختلف چهره بیفایده خواهد بود. می توانید به صفحه امکانات نرم افزار ویسمن مراجعه کنید و اطلاعات کامل نسخه های مختلف نرم افزار ویسمن را مشاهده نمایید. در مرحله ساخت بتونه همرنگی بهتر است کلیک  مراحل ساخت بتونه بر روی یک صفحه صاف و بدون عیب انجام شود.

Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . درست بعد از تولد این دستگاه ها و ورودشان به دنیای فناوری کنترل ورود و خروج و محاسبه دستمزد بر اساس میزان ساعت کاری بدون هیچ دردسری انجام پذیرفت . در لپتاپهایی که سیستم عامل ویندوز ۱۰ رویشان نصب شده و همینطور تبلتهای ویندوزی، میتوان از این روش استفاده کرد. شاید به این موضوع اشاره کنید که «تصویربرداری حرارتی از نور IR استفاده میکند». امروز قیمت دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش از 2،100،000 تومان به بالا است. این موضوع کاملا صحیح است اما دوربینهای مجهز به تصویربرداری حرارتی نور IR را ارسال نمیکنند؛ آنها تنها نور IR ساطع شده از اشیاء را تشخیص میدهند. در این مطلب قصد داریم تمرکزمان روی تشخیص چهره و تکنولوژیهایی باشد که میتوان از آنها برای تشخیص هویت افراد استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد