ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

گیت کنترل تردد و کاربردها و مزایای آن - نرم افزار حضور و غیاب ویسمن

کنترل تردد یا اکسس کنترل چیست؟ Device/">گیت های تردد را می توان به گونه ای تنظیم نمود که عمل احراز هویت را انجام ندهد و فقط تعداد افرادی که از آنجا عبور کرده اند را مشخص کند. سیستم های بایومتریک، دانش شناسایی افراد با استفاده ازخصوصیات منحصربفرد فیزیکی هستند، به گونه ای که دیگر نیازی به مجوزهایی که شخص همواره با خود به همراه دارد مانند: گواهینامه رانندگی، کارت ورود و خروج ساختمان و یا کارت شناسایی (کارت هوشمند) نباشد. اما خطوط عنبیهی چشم یک شخص آنقدر پیچیدگی دارد و دسترسی به آن سخت است که امکان جعل کردن آن وجود ندارد. معین کننده هویت بیومتریک یا به طور خلاصه بیومتریک ها به شناساگر شخص بر مبنای مشخصات فیزیولوژیکی (اثر انگشت، چهره، شبکیه چشم، قرنیه) یا رفتاری (امضاء) اطلاق می شود. هر چند داشتن ویژگی هایی از جمله اتصال clude و wifi و حتی باتری داخلی از عوامل تعیین کننده در لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. امکان گزارشگیری ONLINE از افراد مراجعه کننده ، معلق در سازمان، و افرادی که بدون مجوز خارج شده اند. در نرم افزار مربوط به سازمان، بخش و کارمندان مورد نظر را انتخاب کنید. انواع گیت تردد برای مدیریت و کنترل ورود و خروج افراد و خودرو در نظر گرفته میشوند.

امروزه انواع دستگاه کنترل تردد در انواع مختلف چشمی، اثر انگشتی، تشخیص چهره، کارتی و … اگر این پست را دوست داشتید و مایلید اطلاعات بیشتری راجع به آن کسب کنید Attendance Device لطفاً به وب سایت خود ما مراجعه کنید. در حالی که این خطا برای سنسورهای اثرانگشتی به ۱ در ۱۰۰ هزار تغییر میکند و این اختلاف بسیار زیادی است. شخصی که در سیستم تعریف شده و به او اجازه تردد داده شده است هر زمان که نزدیک در ورودی و در خروجی قرار گرفت سیستم بصورت اتو ماتیک اطلاعات وی را ثبت کرده و اجاره تردد را به وی می دهد. کارابان با اتکا به تجربه ای که در سیستم های کنترل تردد بایومتریک داشته است، هم اکنون اقدام به ارائه محصولات تخصصی در این زمینه نموده است. دستگاه حضور و غیاب کارابان با استفاده از فناوری های بایومتریک همچون سنسور اثرانگشت، دوربین تشخیص چهره و دوربین شناسایی الگوی کف دست، اقدام به ثبت دقیق تردد افراد می نماید. پایه های گیت شیشه ای از جنس مواد محکمی مثل فلز آهن است تا در جای خود ثابت بماند.

https://saatzani.blogsky.com/1399/08/20/post-190/5-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%86%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa%db%8c

در این قوانین کارکنان هر مجموعه باید در زمان مشخص به محل کار خود مراجعه نموده و آنجا را ترک نمایند. انواع دستگاه اکسس کنترل با استفاده از دیتابیسی ساختار یافته و با استفاده از کارت های هوشمند تردد (کارت های RFID و کارت های مایفر)، اثر انگشت و یا تشخیص چهره دستورات لازم را برای انواع گیت ها و سیستم های کنترل تردد صادر می نمایند. قبل از شروع هر نکته ای در مورد انواع راهبند های موجود در بازار باید به این نکته توجه کرد که عملکرد تمام راهبند ها بر اساس سیستم الکترومکانیکی یا سیستم هیدرولیکی انجام می شود. دستگاه حضور و غیاب ابزاری است کاربردی در راستای مدیریت زمان و عملکرد پرسنل. در حال حاضر، این دستگاه از جدیدترین و پیشرفتهترین تکنولوژی روز دنیا برای تکمیل فرایند حضور و غیاب افراد استفاده میکند. کارابان با ارائه راهکارهای کاربردی و ایده های نوین در بستر فناوریهای روز دنیا، همراه شرکت و سازمان شما می باشد.

نرم افزار حضور و غیاب کارابان با مجموعه ای متنوع از امکانات و زیرسیستم های گوناگون یکی از این محصولات است. برای اطلاعات بیشتر در مورد Attendance Device به صفحه وب خود نگاه کنید. بدین ترتیب امنیت داده های ذخیره شده در حافظه جانبی تأمین می گردد. آیا محل نصب، در خرید دستگاه ساعت زنی موثر می باشد؟ هر کدام از این دستگاه های کنترل دسترسی بر اساس سنسوری که برای آن ها گذاشته می شود از جمله سنسورهای شناسایی چهره، اسکن قرنیه چشم یا سنسور اثر انگشت، مجوز عبور صادر می کنند. محصولات ما عبارتند از دستگاه حضورغیاب تشخیص چهره،دستگاه اثرانگشتی،دستگاه حضورغیاب بر اساس اسکن کف دست ، دستگاه کارتی و دستگاه های چند کاره که ترکیبی از قابلیت های مذکور می باشند. با توجه به اعتماد مشتریانمان به ما و در راستای تأمین نیازهایشان، این محصولات در بالاترین حد کیفیت و با همکاری بهترین برندهای ایرانی و خارجی، ارائه می شوند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی، به معرفی محصولات بازرسی و انواع گیت کنترل تردد نفرو برای مدیریت تردد افراد می پردازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد