ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

دستگاه حضور غیاب ارزان -راهنمای راه اندازی سیستم حضور غیاب

با توجه به دو بعدی بودن تصاویر و در نظر گرفتن نقاط تصویر به صورت داده های آماری، میتوان از مشخصات آماری نقاط، برای توصیف تصویر استفاده کرد. قابلیت هایی مانند امکان تعریف دو سطح دسترسی برای کاربران و مدیران، برنامه ریزی ساعات کار تابستانی و زمستانی، بروزرسانی توسط نرم افزار یا حافظه فلش و دریافت اطلاعات از درگاه شبکه، حافظه فلش و وای فای وجود دارد. امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار چهره نگار جالبی رو آماده دانلود کردم. چنانچه هر عاملی منجر به جلوگیری از عملکرد این سنسور شود قابلیت فیس آیدی آیفون با مشکل رو به رو خواهد شد. دیگر ویژگی فوق العاده این دستگاه این است که می تواند بافت انگشت زنده را از اثر انگشت تقلبی تشخیص دهد. استفاده از سیستم تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب این امکان را به وجود می آورد که بتوان به سرعت با محصولات امنیتی سازگاری پیدا کرد.

در این صورت PimEyes به غیر از تصاویر اصلی، تصاویر دیگری از چهره انیستون را برایتان پیدا خواهد کرد. در آن زمان اکثر افراد در اروپا و آفریقا و آمریکا به جای داشتن کسب و کارو تجارتهای شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به فعالیت می شدند و حضوروغیاب پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. از طرفی مشکلی که در دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود داشت، سطح امنیت آن ها بود. در نتیجه خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و دستگاه های بیومتریک تنها انتخاب موجود برای چنین سازمان هایی است. از دادههای دریافت شده در این زیر سیستم، پس از پردازش، یک الگو از برخی ویژگیهای موجود تولید و ذخیره میشود. برای رفع این مشکلات، روش های جدیدی مانند روش های بیومتریک به بازار آمده است. اگر شما هم از قفل تشخیص چهره روی گوشی خودتان استفاده می کنید، خوب است در مورد آن و روش کارش هم بدانید. Facestation2 اگر در روبروی نور مستقیم خورشید نصب نشود، می­ تواند در تمامی محیط های داخلی و خارجی بدون وقفه به تشخیص چهره بپردازد. این ساعت حضور و غیاب دارای دوربین مادون قرمز برای استفاده در محیط های کم نور و همچنین سنسور اثر انگشت نوری است.



  • گیت کنترل تردد سه اهرمی | Tripod Turnstile gate


  • نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل


  • تعریف انبار به تعداد نامحدود


  • راهبند بی اف تی BFT


  • 3_ اطلاع رسانی به والدین


  • قابلیت Link با سیستم های حقوق و دستمزد


  • چینش خودکار در صفحه


  • گویا، پخش پیغام های مفید فارسی


این دستگاه قابلیت تشخیص چهره واقعی را حتی در محیط های کم نور و تاریک دارد. این ویژگی کارکنان را قادر می سازد تا از راه دور ساعت ها را به طور مداوم و به صورت ساعت بگذرانند. ما به طور کاملا می دانیم انتظارات لازم از یک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در یک موسسه یا یک سازمان چیست و در این راستا کوشیده ایم همه ی نیازهای موجود را فراهم کنیم. شما می توانید با مقایسه ی دستگاه حضور و غیاب تشخیص از چهره و البته نیازهای دلخواه و سقف بودجه ی موجود می توانید انتخاب خوبی داشته باشید. ظرفیت کارت حافظه آن نیز بسیار بالا بوده و تمامی نیازهای هر سازمانی را برآورده می­کند. تمامی این دستگاه ها مناسب برای سازمانهای متوسط و بزرگ و مخصوصا سازمان ها و مجموعه هایی است که امنیت بالا اولویت اول آن هاست. این اطلاعات و نسبت ها با تغییر حالت چهره و یا متحرک بودن، تغییر نمی کنند و دستگاه با دقت و سرعت بالا قادر به تشخیص خواهد بود.

البته این مورد بیشتر در شرکتهای بزرگ با تعداد زیاد پرسنل مهم خواهد بود. وظیفه اصلی دستگاه حضور و غیاب در ابتدای اختراع آن، تنها افزایش سرعت و دقت در در کنترل مجموعه هایی بود که دارای پرسنل زیاد هستند. سرعت تشخیص، دقت و امنیت بالای این دستگاه از ویژگی های کلیدی آن است. این ابزار با دسترسی به اطلاعات قبلی و جاری حضور و غیاب و زمان را ردیابی می کند. در نتیجه امکان نفوذ به سازمان های دارای دستگاه حضور و غیاب نیز همچنان وجود داشت. دوربین دستگاه متحرک بوده و دارای شیب خودکار و موتور نیمه پایدار است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. به عبارت دیگر نیازی به خم شدن فرد برای تشخیص چهره نیست و دوربین با توجه به قد و موقعیت هر فرد زاویه خود را تنظیم می ­کند. با استفاده از ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 دیگر نیازی به حفظ و بهیادسپاری کدها و رمزها برای کنترل تردد نیست و فرد به راحتی می تواند فقط با چهره خود وارد پروسه احراز هویت شود.

دیگر نیازی نیست بخاطر زاویه بد، فرد خم شده یا تغییر جهت بدهد. اما در این مورد، شما همچنین می توانید یک کد پین را وارد کنید که برای یافتن آن بسیار آسان نیست. شرکت ZK جدیدترین محصول خود به نام G3 را به بازار وارد نمود . بنابراین شاید برای شرکت هایی که کنترل تردد از درجه امنیت بالاتری برخورد دار است، این روش، روش مناسبی نباشد. در روش تشخیص دوگانه بصورت ترکیبی از تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می­ شود. ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره یک نوع از انواع مختلف روش های بیومتریک کنترل تردد است. در این روش همانطور که در قبل ذکر شده است، با استفاده از اطلاعات جی پی اس می توان دریافت که فرد مذکور آیا دقیقا در مکان مشخص شده حضور دارد یا خیر؟ قابل ذکر است برای هر شیفت علاوه بر زمان ورود و خروج روزانه، میتوان مشخصات دیگری متناسب با نوع شیفت تعیین نمود. بیشتر بدانید

دستگاه حضور و غیاب ضد آب eNBioAccess-T1 محصول کمپانی نیتجن کره جنوبی با بهره گرفتن از رله داخلی و سیستم کنترل تردد کامل و قابل برنامه ریزی (Time Zone) مدیریت تردد در سازمان را بسیار راحت تر خواهد کرد. قابلیت برنامه ریزی دستگاه از روی صفحه کلید آن امکان پذیر است. در نتیجه در زمان ورود پرسنل زمان زیادی صرفه جویی شده و از شلوغ شدن اطراف دستگاه جلوگیری می ­شود. به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مسئول به تنظیمات دستگاه حضور و غیاب و کنترل آن توسط مدیر سیستم لازم است رمز ورود برای دستگاه تعریف شود. بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان های امنیتی، نظامی و دیگر سازمان های مهم که از دستگاه انتظاراتی بیش از ثبت ورود و خروج با کارت دارند، دستگاه های بیومتریک دارای تشخیص دوگانه اثر انگشت و تشخیص چهره هستند. با مقایسه قیمت این دستگاه ها خواهید دید که بالاترین کیفیت به همراه بهترین امکانات را شرکت افق فرا ویژن در اختیار شما قرار داده است. ما سعی داریم بهترین امکانات را با مناسب ترین هزینه ها در اختیار شما قرار دهیم. یکی از مهم ترین کاربردهای این دستگاه در کنترل تردد سازمان ها، پرسنل رستوران ها، کتابخانه ها و… است. جدید ترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با تعیین هویت چندگانه: چهره، اثر انگشت، کارت بدون تماس RFID و شناسایی چهره کمتر از کسری از ثانیه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد