ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

فروش دستگاه حضور و غیاب همراه با نرم افزار - دستگاه حضور و غیاب

در این نرم افزار شما میتوانید به صورت کاملاً خودکار کلیه کارنامه ها و گزارشات و تاریخ امتحانات و برنامه هفتگی کلاسها و هر چیز دیگه ای که بخواهید رو از طریق پیامک روی موبایل اولیاء ارسال کنید . برنامه های تردد و رفت و آمد پرسنل در کلیه مجموعه ها و کسب و کارها از تنوع بالایی برخوردار است. البته از آنجا که این سیستم برای یک مؤسسه امنیتی زیر نظر پلیس تهیه شده بود، اطلاعات چندانی در اینباره در اختیار رسانهها قرار نگرفته است. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن برای مدیریت بهتر تردد پرسنل امکان ثبت مجوز کلیه حالات اعم از مرخصی، مأموریت، اضافه کاری در دو نوع ساعتی و روزانه در نظر گرفته شده است. یک ویژگی منحصر به فرد نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن این است که نیاز به نصب هیچ گونه دیتابیسی از جمله sqlserver ندارد و برای ذخیره اطلاعات و داده های خود از پایگاه داده Access استفاده می کند. قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی … تایمنیکس هم نرم افزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان و شروع و پایان فعالیت هست. دستگاه حضور و غیاب جهت ثبت تردد از طریق اثر انگشت و کارت بدون تماس … علاوه بر امکانات و قابلیت های زیاد، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. دوربین های مدار بسته روز به روز در حال پیشرفت هستند و امکانات و ویژگی های جدیدی به این دوربین ها در حال اضافه شدن می باشد.

آمازون به سازمانهای مجری قانون که از نرمافزار تشخیص چهره آمازون استفاده میکنند، اعلام کرد که هنگام تصمیمگیری در مورد مظنونان، خطای ۵ درصدی سیستم باید در نظر گرفته شود. به هر حال با وجود احتمالی که کارشناسان متعدد به سوء استفاده از فناوری تشخیص چهره در سیستمهای نظارت عمومی میدهند، آمازون همه آنها را رد میکند. آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. چیزی که در اینجا به چشم می خورد دقت بالای این دستگاه می باشد. افراد می توانند با استفاده از این دستگاه ها بهترین کارایی را برای ثبت ورود و خروج های کارمندان و افراد مختلف داشته باشند. اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد.



  • تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب


  • اپلیکیشن حضور و غیاب تایم داکتر (Time Doctor)


  • نرخ عدم پذیرش اشتباه


  • نصب ساده و آسان


  • محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبانی نزدیک باشد


  • گزارش گیری آفلاین و غیر لحظه ای (معمولا در انتهای ماه)


  • 14دستگاه حضور و غیاب مدل NF50


در این دستگاه میتوانید به سادگی گزارش کنترل تردد افراد را داشته باشید. قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی V800 با نمونه های وارداتی رقابت می کند. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب,قیمت حضورغیاب,قیمت,قیمت دستگاه حضورغیاب … حضوروغیاب، نرم افزاررایگان،نصب رایگان لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب. از این قسمت می توان کاربران ثبت شده روی دستگاه را از طریق نرم افزار اکسس کنترل مدیریت کرده و آنها را فعال یا غیر فعال نمود. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند. شاید توانایی تشخیص ترس در چهرهی افراد و تصاویر، در نگاه اول مفید به نظر برسد. این نرم افزار با قرار دادن سخت افزارهای اکسس کنترل اثر انگشتی، کارتی و تشخیص چهره بر روی هر درب می تواند از طریق شبکه و به صورت آنلاین کلیه ترددهای محدوده مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد. همچنین در این نرم افزار کلیه ترددهای ماهانه و کارکرد پرسنل نیز با دقت کامل انجام می شود و دارای امکان محاسبه و گزارش گیری از عملکرد ماهانه کارکنان نیز می باشد.

همچنین برخورداری از قابلیت زمانبندی دسترسی ها، امکان تردد افراد در زمان های خاصی در طول روز یا هفته و محدود کردن آن در زمان های دیگر را فراهم می کند. ۴- بلاخره تشخیص افرادی ک میشناسد و معلوم کردن نام آن ها از طریق مقایسه ی ویژگی های خاص و یگانه ی چهره افراد. سربرگ مدیریت کاربران شامل تب های لیست کاربران، انتقال کاربر روی دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال یا غیر فعال کردن کاربر روی دستگاه و اختصاص کمد به کاربر می باشد. کاربران چینی برای آنکه بتوانند از سرویسهای تلفن همراه استفاده کنند، باید ابتدا چهرهشان اسکن شود. که رویه اسکن به سرعت انجام میشود. تفاوت این مدل ها در امنیت و سرعت تشخیص است. در رویکردهای قبلی، بخش عمدهای از کار مربوط به انتخاب فیلترها برای ایجاد ویژگیهایی جهت استخراج بیشینه ممکن اطلاعات از تصاویر بوده است. این نرم افزار موجب ایجاد تسهیلات ویژهای برای کاربران آن شده است.

همچنین دارای رابط کاربری زیبا، جذاب، ساده و کاربرپسند است که همین ویژگی موجب شده تا استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده و آسان شود. از این قسمت می توان لیست سالن هایی که در نرم افزار تعریف شده را مشاهده نمود. FBI Faces نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه چهره نگاری افراد مختلف می باشد. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن کلیه ترددهای روزانه و کارکرد پرسنل با دقت کامل انجام می شود. بر همین اساس گروه نرم افزار ویسمن تصمیم به طراحی و تولید اپلیکیشن حضور و غیاب کارمندان بر پایه سیستم عامل اندروید نمود. در این نرم افزار امکان گزارش گیری از کلیه ورود و خروج ها در بازه های زمانی مشخص برای مدیران در بخش های مختلف سازمان ها فراهم شده است. سیستم کنترل تردد به انواع دستگاه ورود و خروج سخت افزاری در کنار سیستم های نرم افزاری هوشمند اطلاق میگردد که هدف اصلی آنها ثبت و کنترل تردد افراد به صورت هوشمندانه و مکانیزه میباشد.

یکی از قابلیت های این نرم افزار کاربردی نداشتن محدودیت بابت معرفی دستگاه و کنترل چندین دستگاه تنها با یک نرم افزار اکسس کنترل ویسمن است. از این قسمت از نرم افزار می توان لیست تمامی دستگاه های متصل به نرم افزار اکسس کنترل ویسمن را مشاهده نمود. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل از جمله اطلاعات شناسنامه ای- هویتی، شخصی، تحصیلی، سازمانی، شغلی، نظام وظیفه، و … بدون محدودیت تعداد پرسنل وجود دارد. نرم افزار های سری حرفه ای دارای سه ماه پشتیبانی آموزشی و یک سال پشتیبانی نرم افزاری است. این محصول ویردی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار فوق العاده ای می باشد که این گارانتی به مدت 1 سال تعریف شده است . مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاههای حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. این محصول دارای وزنی برابر 540 گرم می باشد . منبع اصلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد